Wednesday, 3 December 2008

Latest About Aisyah

Assalamualaikum,


Day 3:


Alhamdullillah...Aisyah dah semakin baik...dia sudah tidak lagi memerlukan ventilator...Aisyah sudah semakin kuat dan ubat yg diperlukan telah di kurangkan...Syukur yg tak terhingga kepada Allah....perkembangan yg sangat kami nantikan...InsyaAllah...dia akan pulang tak lama lagi...Semoga Allah permudahkan segala urusan kami...Amin...


Aisyah latest pict:


IMAG0045.jpg


siti







2 comments:

fazlyna arif said...

apau,siti....tahniah sebab dapat baby baru,semua org kat rumah aku pun wish tahniah....comel la nama aisyah,cam nama nenek aku je..hehehe...

Norhasliza said...

Pojan, Siti..Syukur Alhamdulillah! Berdebar2 kak ja kat sini tunggu update. Semoga Aisyah tabah dan kuat, tak sabar nak jumpa dia bila dia balik Malaysia nanti...comel betul..kulit kemerah2an...dah macam anak mat saleh!
Salam sayang dari Arisha, Kak Ja dan Abg Nuar, Shah Alam.